nl

FAQ (Veelgestelde vragen)

Zijn jullie geopend i.v.m. de wateroverlast?
Ja! We zijn geopend en ontvangen jullie graag! Het centrum van Valkenburg is geopend. Enkele restaurants en winkels zijn nog gesloten, in dit stuk was de wateroverlast het grootst. De toeristische attracties zijn geopend.  

Is het mogelijk om gedurende ons verblijf bij het hotel te eten?

Ja! Het is zeker mogelijk om gedurende uw verblijf bij ons te eten, van ontbijt tot diner. Het ontbijtbuffet is geopend en u kunt in de ontbijtzaal of bij mooi weer uw ontbijt nuttigen.

Onze bar en het terras zijn dagelijks geopend vanaf 12:00 uur. Hier kunt u terecht voor de lekkerste drankjes, een lunch of borrel. Het restaurant is geopend tussen 18:00 en 21:00 uur. Wij adviseren u voor het restaurant tijdig te reserveren.

Is de wellness geopend?

De wellness is voor onze hotelgasten geopend tussen 07:00 en 24:00 uur. Op woensdagmiddag is het zwembad gesloten.

Het is mogelijk om een massage te reserveren. Wij werken samen met een externe masseur, het is dan ook aan te raden om dit tijdig te reserveren. U kunt een reservering maken door uw gewenste datum, tijdstip door te geven per mail of telefonisch.

Ik wil mijn reservering graag annuleren of wijzigen, hoe kan dit?

Heeft u een annuleerbare reservering en wenst u uw reservering te annuleren of te wijzigen? Dan kunt u deze per e-mail annuleren (info@parkhotelvalkenburg.nl). Telefonisch annuleren is niet mogelijk.

Heeft u een reservering gemaakt via booking.com, hotelspecials.nl, hotels.nl, jetair.nl, expedia.nl, bookit.nl, voordeeluitjes.nl, Bongo/Smartbox, weekenddesk of via een ander kanaal dan dient u via hen te annuleren of te wijzigen, let wel op de voorwaarden van uw reservering.

Een reservering wijzigen via onze website, neem contact op via info@parkhotelvalkenburg.nl.

Kan ik ook eerder inchecken?

Wij hanteren altijd de inchecktijd vanaf 15:00 uur op de dag van aankomst. Eerder kunnen wij in geen enkel geval garanderen dat uw kamer beschikbaar is. Mocht u toch eerder arriveren, dan kunt u uw spullen bij de receptie achterlaten om vervolgens de omgeving te verkennen.

Is er een parkeerplaats bij het hotel?

Het is mogelijk om op de parkeerplaats bij Parkhotel Valkenburg te parkeren. Dit hoeft u niet vooraf te reserveren. 

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn toegestaan bij Parkhotel Valkenburg. De extra kosten hiervan bedragen €12,50 per huisdier per nacht. Wij vragen u om dit bij het reserveren, of anders voor het arriveren, aan ons door te geven zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Let op: bij Villa Valkenburg en Appartementen Valkenburg zijn huisdieren niet toegestaan.

Wat is er in de omgeving geopend?

Aangezien de omgeving tal van mogelijkheden biedt voor de leukste dagjes uit en elke gast iets anders zoekt, is het voor ons lastig bij te houden wat wel, niet of deels geopend is. Wij raden u dan ook aan om dit zelf na te kijken, bijvoorbeeld via www.visitzuidlimburg.nl waar een breed overzicht van de uitstapjes en activiteiten in de omgeving te vinden is. Gelukkig is er ook in coronatijd genoeg te doen in Zuid-Limburg!